Klachtenproceduren

Wij streven naar een hoge klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze producten of diensten, dan kunt u deze bij ons indienen volgens de onderstaande procedure.

Hoe een klacht in te dienen
Via e-mail: fassfactorynl@gmail.com

Stuur een e-mail naar fassfactorynl@gmail.com met als onderwerp 'Klacht'. Vermeld in de e-mail uw naam, ordernummer, en een duidelijke omschrijving van de klacht.

Wat u van ons kunt verwachten
Bevestiging van ontvangst: Wij sturen u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van uw klacht.
Reactietijd: Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij binnen 14 dagen een indicatie geven van wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Oplossing: Wij streven ernaar om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Dit kan een vervanging van het product, een terugbetaling of een andere passende oplossing omvatten, afhankelijk van de aard van de klacht.
Niet eens met de afhandeling van uw klacht?
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met de Stichting WebwinkelKeur, waarbij wij zijn aangesloten. Stichting WebwinkelKeur zal bemiddelen tussen u en ons. Indien de bemiddeling niet tot een bevredigende oplossing leidt, heeft u de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Onze contactgegevens:
FassFactory
fassfactorynl@gmail.com

Scroll naar boven